Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

fredag 16 juli 2010

Vendig

Vaknade med tuppen i morse och kände hur det pirrade i pinnarna.....dax att ta en springrunda...... Stort misstag!!! Det var som att sätta in ett löparband i en ångbastu, alltså jäkligt trångt och svettigt. Men utsikten var helt fantastisk. Jag såg ett sömnigt Venedig vakna till liv, solen klättra och människor öppna sina små butiker och stånd. Jag sprang längs kanalen och upp och ner för alla dessa broar och trappor. Efter 25 min och en illamående attack kände jag att rundan var över.....helt klart för varmt.

Nu kall dusch, frulle och nyheterna. Sen skall vi ut o kika lite i Venedig. Innan lunch idag skall vi till Hilton och unna oss en massage. Sen blir det gondol och lite härlig champange, följt av en förhoppningsvis underbar middag! Detta är min sista dag ledigt på två månader så man lär ju lyxa lite..... :-)

Over and out
xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar