Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

måndag 16 augusti 2010

Jobb....jobb...jobb






Inne på fjärde veckan av jobb nu....varje dag....varje kväll...varje morgon....Är glad att jag får sova de 7-8 timmarna per natt dock. Konstigt hur man vänjer sig....Men idag är en underbar dag :-D Våra gäster skall lämna oss i 4 dagar = slipper gå med instoppade skjortor, töntig hårtofs och lofers som stinker av gammal sock-juice! Härliga tider mina vänner!

Sätter in lite kort så ni kan se vad för fantastiskt kul jag håller på med om dagarna.....bland annat skall jag tillägga. Sedan kanske ni kan få lite inspiration till frullen imorgon bitti :-P

Läser min ända svenska tidning varje kväll innan läggdags...hänt i veckan från början av juni.... Funderar på om "Ensam mamma Nina" verkligen hittade kärleken :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar