Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

måndag 30 januari 2012

St Maarteen

Kan tyvärr inte lägga upp bild. Det är därför inte har bloggat på ett tag. Funderar på om det är min iPad?
Mitt lv är som vanligt....går i hundra knyck. Jag jobbar jätte mycket och när jag är ledig gör vi helt galna och fantastiska saker. Work hard and live hard! Just nu är vi på St Maarten. Vi är lediga i 2 dagar för att vår ägare saknade sin hund så mycket att han flög hem i sitt privatplan för att "gosa". Han kommer tillbaka igen om 3 dagar. Stannar i ca en vecka. Så imorgon skall jag njuta av att bara vara. Vakna utan att alarm.....inte behöva tänka att man skall jobba i 14 Tim innan man kan få sova. Underbart! Blir antagligen stranden hela dagen och sedan Sunset bar för en drink innan middagen. Najs, Najs:-)

Mitt liv är verkligen underbart när jag är ledig..men vi jobbar hårt för den. Saknar alla underbara vänner hemma...tror attdet snart blir Svedala!

God natt
Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar