Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

tisdag 30 november 2010

Crew dinner


Igår hade vi hej då-middag med besättningen. Jätte mysig restaurang som heter "Le Brulot", ligger här i Antibes. Maten var underbart smaskig.....anklever, musslor och sea bass...Mumma....rosé drack vi som vatten och det bevisades när notan kom........ Jag skall också tillägga att gruppern brevid oss bestod av tre stockholmare. De frågade mig vad jag skulle göra eftersom jag hade avskedsmiddag. Jag talade om att jag skall åka med min pojkvän till Sydafrika. Då skrek den halvdöve äldre mannen -När skall ni gifta er då?? (på engelska) Du får inte ta en svensk flicka till Sydafrika utan att äkta henne :-) Hahhaha Tystnad följt av gapskratt !!!!

Idag ar min sista dag som Stewardess på A*****. Känns hur bra som helst för imorgon blir det Thailand :-)

Sätter in ett kort på mig o Hanna nar vi gar på antikmarknaden i lördags. Verkligen värt ett besök.

Ses i Thailand
xxx
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar