Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

torsdag 25 augusti 2011

End of charter and Girolata bay!








Our charter, since 3 weeks, finally came to an end yesterday. Yay!!! We dropped of in Puerto Cervo and went to Girolata bay for a big party on sun deck. It was awesome :-)
The interior girls kick started the party in the crew mess. And to day we had a day of rest and play. Stand up paddle, jet-ski, wakeboard, mable....AWESOME !

Började dagen med att hoppa från sundeck som jag efter en flaska vin igår hade sagt var...piece of cake...hahahha Var ett tag sedan jag hoppade från sådana höjder...fick lite deja vu från Hästedalen och 10:ans hopptorn..hahah Men jag gjorde det...jag tyckte till och med att det var så kul att jag hoppade igen...11 meter!! yay jag var grymt mörbultad dock...glömde hålla ihop benen....:-P

Ja, festen var grym igår. Slutade med att alla hoppade i poolen..med eller utan bikini..hahaha

Over & out
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar