Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

lördag 15 oktober 2011

The Atlantic ocean



Jag kan inte beskriva med ord hur det känns att korsa Atlanten, speciellt med ett så underbart väder vi har. Det är nästan spegelblankt, solen strålar och vinden smeker ömt min kind. Varje dag gör vi yoga, läser böcker under solens strålar, solar och bara drömmer oss bort vid horisonten. Man får tid att koppla av, tänka och sortera bort alla gamla problem och bekymmer. Det finns liksom inget att stressa till.....jag kan på riktigt säga att detta är den bästa avkopplingen jag någonsin haft. Jag mår verkligen så bra....i både kropp och sinne. När vi somnar in på kvällen så vaggas vi sakta till sömns av vågornas lugna svall. PÅ morgonen ser vi solen gå upp och till de dricker vi pepparmints thé eller något annat nyttigt. Tror hela besättningen har "kaffe detox", hahah.

Nu skall jag krypa ner och se en film....kan bli "bridesmaides" igen...helt sjukt rolig :-)

Over and out peeps
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar