Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

onsdag 12 oktober 2011

Gibraltar








Så då var det åter igen dags att korsa Atlanten...denna gången åt andra hållet. Vilket jag tycker är trevligare då man "tjänar" en timme allt eftersom. Vi beräknas komma fram till Ft Lauderdale den 26:e oktober. Så 2 veckor till sjöss nu mina vänner. Ganska behövligt efter ett helgalet Barcelona med alldeles för mycket tapas och vin. Blev nog lite för mycket av det goda på slutet.

Tog lite bilder från när vi lämnade Gibraltar. Ryan är numera kapten och stolt som jag är var jag ju tvungen att knäppa ett kort när han står på bryggan och kör.Känns som om han blev lite snyggare när han blev kapten...hmmm....kan det stämma :-)

Iallafall så skall jag försöka skärpa mig och blogga mera...men jag satsar nog på årets sämsta bloggare trots allt

Over and out
x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar