Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

fredag 14 oktober 2011

SPA dag



När man gör en "crossing" som vi gör nu, har man väldigt mycket tid för sig själv. Det blir mycket bokläsande, filmtittande, facebookande och bara chill time. Man sover ca 10-11 h per natt. Helt sjukt vilken bra grej för kroppen liksom. Man är verkligen utvilad när man kommer till Florida efter 2 veckor av chill.

Men nu har jag börjar strukturera mina dagar lite annars blir man lite utråkad. Vi jobbar normalt från 8 på morgonen och fram till lunchen kl 12. Efter det solar jag i ca 30 min ( ja mamma, jag använder solskydd 30 :-P) sen gör jag 45 min yoga, varm dusch och lite SPA. Har köpt bästa, bästa ansiktskrämerna. Alla produkterna är från Kiehls och jag lovar att de gör under för din hy. Min favorit är "Midnight recovery". Det är en olja som man duttar på innan man går och lägger sig. Man vaknar upp och känner sig fräsch och mjuk.

Nu dricker jag pepparmint thé och Ryan övar svenska på Rosetta stone....ganska kul att lyssna på men jag har strängt skratt-förbud :_)

Over and out
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar