Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

torsdag 20 maj 2010

Buon giorno




Igår hade vi BBQ på kajen tillsammans med båten brevid. De firade att de precis hade klarat av en 5 dagars charter.....tillsammas med...håll i hatten mina vänner: Bono och Dr Dre. Japp det är sant! Lite avis satt jag där och sörplade på mitt vin grön av avund. Höll mig dock ifrån korven denna gången men gick istället lös på mozzarellaosten :-P

Imorse fångade jag som vanligt dagen...... jag sprang och jagade den tillsammans med typ, 100 andra italienare. Tänk att det vaknar så tidigt. Måste vara för att att de dricker så mycket esspresso och käkar så mycket pasta. Den där mixen måste ju vara som raketbränsle.

Väl tillbaka till båten började jag min "open water". Mera äventyr och spännande saker att undersöka. Sorry mamma, att du skulle få reda på det så här. Men var inte orolig, jag lovar att andas och inte blöta håret.

I eftermiddag blir det nog en sväng till stranden för ett tappert försöka bättra på alla rynkor och fräknar som man fått efter 25.

I helgen blir det såklart massa spännande saker men de berättar jag om på sön......

Over and out
xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar