Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

måndag 28 februari 2011

Florida baby!




Igår landade vi i Miami. Som jag hela tiden misstänkt är ju verkligen allt större, super-size och big-pack! Finns ingen som heter en "liten portion" i detta land. Till och med är sugrören så stora att man kan använda dem som stuprör om det skulle börja regna. And I Love It!!! Detta landet kan jag inte få nog av.... Jag vill stanna här länge och utforska allt som man läst om, hört om och sett på tv. Jag skall försöka berätta om allt jag upptäcker.

Jag kom igår men det känns bestämt som om att jag lagt på mig 2 kg redan...är detta möjligt??? Ja, jag tror det är som alla säger "i detta land är allt möjligt".

Så, inga mer taco-chips, Margerita och fajjitas för mig! Iallafall inte ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar