Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

tisdag 1 februari 2011

Mitt nya jobb!!!!


Nu är jag verkligen trött på att vara ledig! Har haft semester sedan 1 dec, och det har såklart varit underbart. Jag vill inte låta bortskämd på något vis men ni vet vad jag menar...hoppas jag. Jag vill känna att jag förtjänar helgen. Älskar känslan av fredag efter en lång vecka.

So this is my new deal:
26 feb flyger jag till St Marten i Karibien. Där börjar jag jobba 1 mars. Spenderar 2 veckor där innan det blir Florida i en månad!!!!! Så lycklig! Jag som aldrig varit i "The land of everything super size" förut :-) Sedan drar vi över till medelhavet och jag kommer jobba Cannes filmfestival och sedan Grand prix i Monaco. Jag går på moln!!!!!! Kommer bli en busy sommar med mycket jobb....gillart! Detta säger jag nu...fråga mig i slutet på juli....hahha Då går jag nog på B-vitaminer och Blutsaft!


Just nu är jag i Uvongo i Sydafrika, fortfarande. Chillar hemma hos Ryans föräldrar och försöker röra lite på fläsket. Det är underbart att vara här och bara ta det lugnt. Det värsta är all denna cricket som alltid går på bästa sändningstid......Phuuu... Kan de inte sända det på natten när folk sover......då blir det ju lite sport för tv-tittarna också. Vem kan hålla sig vaken? Jag somnar framför cricket....även på dagtid. Faktiskt förvånad över att spelarna inte somnar.......flera dagar av världens segaste och långsammaste sport. Ja roligare kan man ju ha!


Over and out!
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar