Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

söndag 13 februari 2011

Vart ska jag bo när jag blir stor???






Sitter och funderar på var jag vill bo när jag blir stor?? Jag har faktiskt ingen aning.....känns konstigt men jag har ingen riktig magkänsla för var jag vill bo. Ena dagen känner jag att jag vill flytta hem...bo i ett rött hus med vita knutar, jobba måndag till fredag 8-17, gå på gymmet, baka kanelbullar och springa ner dörrarna hemma hos mamma. Sen går det över och jag vill flytta till en ö i Söderhavet, fiska min egen mat, bygga min egen hydda som jag bor i, somna framför en lägereld varje natt och vakna av att solen kysser min hud. Ja, sen går det över och då vill jag flytta till USA, köpa storpack av allt, ha barn, vara hemmafru och ha en nanny (så man kan gå på manikyr och spa 5 dagar i veckan, för de gör de va?) Men även detta går över.....sen vill jag flytta till Sydafrika och leva kolonial livsstil med hembiträde, trädgårspojke, egen kock, vara hemmafru, alltid baka scones och laga mat, sitta och sticka på min veranda och titta ut över savannen...... Ja, jag kan hålla på till dödagar.... Men jag måste nog vinna på lotto snart.... Lika bra att jag bor kvar i resväskan ett tag till......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar