Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

söndag 1 maj 2011

My birthday







Min födelsedag i bilder. Kunde inte ha en bättre dag! Kocken gjorde iordning sill till mig så jag inte älskar tårta. Så hoppade tårtan o åt sill istället...hahahh besättningen kliade sig i huvudet och tycker nog att svenskar är ganska konstiga.

Ryan hade köpt världens, världens finaste handväska som jag varit på jakt efter länge....och som jag gett upp hoppet om att finna. Älskar den!!!!!!!!

Mamma och min underbara Anna hade skickat fina presenter och hänt i veckan. Var i himmelriket igår. Vilka underbara vänner jag har och vilken underbar pojkvän jag har.

My birthday in pictures. I had the most awesome day yesterday and got spoilt rotten. Ryan gave me the most gorgeous handbag and I was jumping up and down like a fat kid with a muffin. My mun and my friend Anna sent me presents aswell and I was in heaven.

My and my friend Shannon had a bit of a cheeky drink on sundeck to celebrate.

My birthday was amazing and I can´t wait for the next one

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar