Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

måndag 23 maj 2011

Nice week in Barca


Denna veckas upplägg ser ut så här:
Måndag: Vinbar med Ryan och lite goda tapas
Tisdag: Vakt och film
Onsdag: Frisören med Clare och fika efteråt
Torsdag: Musikfestival och massa goa band
Fredag: Massage på spa och besök av Chalotte från Svedala

Känner mig otroligt taggad och njuter av Barcelona till fullo!

Måste också berätta att i helgen var det ju Grand Prix här i Barca. Några av killarna gick och jag tror bestämt att det bestod mer av dryck än av bilar. Imorse när jag vaknade fick jag reda på att en av killarna fått med sig en anka hem. Jag var tvungen att kolla...hahhaa...mycket riktigt fanns det en liten ankunge i hans badrum. Vi har matat den hela dagen men nu skall den få ny ägare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar