Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

onsdag 19 januari 2011

Sweden vs Botswana

Tja tja!
vaknade som vanligt alldeles för tidigt för mitt eget bästa..... Bestämde mig för att fånga dagen :-D Så snörde på mig gympadojorna och började knalla! Tog mig uppför Lions Head och runt den stora ståtliga "klippa"....finns det något bättre sett att starta dagen med än att se Cape Town vakna till liv, affärerna slå upp sina portar, barnen bli avdroppade vid skolan, "maiderna" promenera mot sina hus för dagen.....och alla människor som inte verkar jobba eller börja sent....de gör samma sak som jag....springer, power-walkar eller släpar sig fram...beroende på vilket tillstånd de var i när kl slog 24 och det nya året startade = nyårslöfte = Gå ner i vikt/ bli "fit" :-D Verkar vara nyårslöftet för ca 99 % av befolkningen!

Nu sitter jag och äter frulle, kollar Tennis och bloggar...multitasking mina vänner :-P Fundera samtidigt på varför de stönar så mycket när de spelar tennis???

Anyway...Hanna Wik ringde nyss och sa att hon fixat biljetter till Sweden vs Botswana ikväll på Cape Town stadium....Hur grymt är inte det?! Jag blev sååå glad och nu skall jag ladda hela dagen samtidigt som jag skall sola, läsa en bok, äta massa billtong, promenera till Giovannis för en kaffe och kolla efter mustascher för nästa veckas "Mexico-eve" . It´s all about multitasking!

Peace and puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar