Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

lördag 9 april 2011

Bortskämd

Måste bara berätta......jag är så glad!
Idag kom vår ägare och berättade att hon skulle ta alla tjejerna och gå och shoppa. Yay! Vad alla blev glada. Så efter lunchen så strosade vi alla iväg till en fin boutiqe här på St Maarten. Jag kände mig som Pretty Women. Där stod jag bara och blev nästan påklädd. Svart klänning, sen ett blått bälte, stor vid hatt på det och en handväska. Sen fick jag se en svart lång jump-suit. Jag fick alltihopa.... herrejösses vad glada vi var när vi släpade hem våra kassar. Efter det var det grabbarnas tur. Så idag har vi en väldigt glad besättning ombord på F*** ****.

Nu skall vi precis lämna hamnen här på St Maarten och åka till St Barths. Snart lämnar våra fantastiska gäster oss och vi får kanske en dag ledigt! Yay!!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar