Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

torsdag 28 april 2011

Till haaaavs






Jaha.... nionde dagen till sjöss. Börjar längta lite efter fast mark nu. Det dröjer inte länge dock. Kan inte fatta vilken tur jag hade men jag kommer få fira min födelsedag i Gibraltar. Så kanske det kan få bli en kall öl på kajen efter 10 dagar av båtliv.

Lägger upp lite bilder från våran överge-båten-övning. Sjukt kul hade vi i överlevnadsdräkter och 27 grader varmt iallafall.

Imorgon är det min sista dag som 29:åring.....vart har alla år tagit vägen?? Allt har gått så otroligt fort men jag antar att det är som de säger: Tiden går fort när man har roligt. Och roligt har jag haft...... Upplevt så mycket under min år sedan jag lämnade nästet på Hvitfeldtsgatan. Känner mig glad och tacksam och väldigt spänd inför vad framtiden har att erbjuda.....

Over and out peeps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar