Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

lördag 2 april 2011

Lämnar St Lucia



Nu lämnar vi St Lucia och all den grönska på denna makalöst, vackra ö.

I morse när jag jobbade frikost kom en av våra gäster fram och småpratade. Han frågade vad jag hette och var jag kom ifrån. När jag sa Sverige sa han att han varit där en gång. Han köpte en Hallberg Rassy i Ellös. Haha jag började nästan skratta....vilken slump. Med tanke på att det är lite från mina trakter. Han berättade också att han åkt genom Göta kanal och tyckte det var mycket vackert. Jag berättade då om filmen "Göta Kanal". Han ville se den men jag är rädd att det inte blir lika kul på svenska. Kan bli lite problem med språket där:-)

Bilderna tog jag när vi åkte förbi Piton som är gamla vulkanberg. Man kan bada i varma källor här eller avnjuta ett lerbad. Åker ni till St Lucia är detta ett måste. Dykning är också att rekommerndera.

Nu måste jag gå och jobba igen.....bara 8 timmar kvar av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar