Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

onsdag 20 april 2011


Visa större karta

Runt omkring mig finns bara vatten....och så kommer det vara i ca 10 dagar till innan vi når Gibraltar. Där kommer vi att ta mer bränsle för att sedan fortsätta mot Italien.

Det rullar en hel del kan jag lova och jag har hållt mig från att kräkas som tur är. på dagarna jobbar vi lite...några timmar på morgonen och några timmar på eftermiddagen. Det är väldigt lugnt tempo dock och emellan titta vi på film, chillar, läser, solar på sundeck eller äter. Jag kommer vara sjukt utsövd efter denna resa...sova, äta, vila :-)

Jag och Casey ombord håller på med en detox också samtidigt. För att riktigt göra det till en hälso-resa. Dricker något som en kille på St Maarten har kokat ihop. Gjort på avocadolöv, regnvatten och massa örter. Smakar som gammal rötten "spigge" Makrill. Men det skall tydligen vara bra...och det känns ganska bra faktikst. Vid varje mål dricker vi nypressad citronjuice också....:-P Det är inte gott heller kan jag lova. Vi äter grönt och mycket fisk. Så förhoppningsvis kommer bli nya människor snart! Med rena fina organ :-P

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar