Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

fredag 22 april 2011

Jag skall börja köra Malmön färjan



Dag 4....... fortfarande inte sjösjuk men otroligt trött...och gör inte många knop. Kan fortfarande inte jobba. Gungar för mycket och vi kan inte ens öppna skåp, köra tvättmaskiner eller dammsuga. Idag kände jag mig till och med lite stel i ryggen...hahah liggläge i för många timmar helt enkelt.Så nu sitter jag upp och kollar på alldeles för många "entourage" avsnitt.

Pratade med mamma och min underbara lillasyster nyss.....hade glömt att det var påsk. Gud vad jag saknar dem. Läser på allas statusar på facebook att de skall hem till Smögen, gå på Skäret, dricka påskmust, käka ägg och kolla påskfyr. Jag fällde till och med en tår, samtidigt som jag gick ut på hemnet och kollade fastigheter i Sotenäs. Ibland får man verkligen svackor.....längta hem svackor......vill bara åka hem.....Men jag vet att snart blir allt kul igen och då försvinner den dåliga magkänslan...men saknaden efter mina underbara vänner finns alltid där. Önskar att jag kunde ta med alla på min båt. Så jag antar att jag får ta jobb på Bohus-Malmön färjan. Nära hem och gratis för alla som vill åka med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar