Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

onsdag 6 april 2011

Karibien


Karibien är en underbar ö-värld......fylld av magi, romatik, spänning, fantastisk mat, långa nätter, solkyssta dagar med salta stänk.

Så köp en billig segelbåt, sälj villan och packa familjen och hissa segel. Jag möter faktiskt ganska många som just gjort det. Ser en hel del svenskar också. Ganska kul när man kryssar bland de små öarna att då och då se en svensk flagga i top.

Idag har jag ingen aning om vad det är för dag, ingen aning hur många dagar vi har haft gäster ombord, ingen aning om när de åker...jag vet faktiskt inte ens var vi är. Livet är...faktiskt ganska skönt!

Jag måste berätta en hemlis.....jag har en dröm just nu och det är att avancera....vill inte längre bara vara stewardess. Försöker snabbt klättra stegen och ignorera att många jobbar som stew i 3-4 år innan de blir second eller chief. Så håller på att försöka att avancera, lära mig, vara framåt och vara ivrig att lära mig mera. Jag håller er informerade om hur det går....det kanske tar ett par år :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar