Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

onsdag 16 mars 2011

Cuba



Som ni vet jobbar jag på en yacht. Just nu är vi på väg från Florida till St Marten i Karibien. Vi är just nu på utsidan Cuba och delfiner hoppar över våra vågor. Jag ligger på sun deck och tar in lite D-vitamin. Solen och havet gör mig levande. Jag älskar det.....solen, havet och vinden gör mig harmonisk, glad och full av energi. Känner mig otroligt tacksam för mitt liv och för allt jag fått.

Framför mig nu har jag mycket jobb, lite sömn, mycket kaffe, ingen alkohol, bra mat, mycket trappsteg, massa vatten, förhoppningsvis massa dricks och ev i slutet av sommaren....kanske lite ledigt. Underbart, en detox samtidigt som man tjänar pengar :-) Ditt liv pausas dock och du blir en robot för sisådär 10 veckor. Men efteråt är det otroligt skönt.

Som det ser ut nu har vi 7 veckors charter bokat i medelhavet och mer förfrågningar är på väg...så.....Håll i hatten!


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar