Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

torsdag 17 mars 2011

Till sjöss


Passerar just nu Haiti. Känns ganska overkligt om ni frågar mig. Jag kommer ihåg när jag var i Florida....så kunde jag tänka: Var är jag nu igen? Det tog liksom någon sekund innan jag kom på det. Ganska läskigt...får skylla på att jag snart fyller 30 :-) Men allvarligt så låter det ganska fjantigt att man inte riktigt vet var man är men när man reser så mycket med båten så blir det ibland svårt för hjärnan att hänga med.

Min 30-års dag ser ut att bli firad mitt i Atlanten. Jag hoppas att vi hinner till Gebraltar men det ser inte så ut just nu. Ja, i vilket fall blir jag 30....fy fabian...vilken j**** ålder....

Igår gick det mycket sjö och ett par stycken spydde och var lätt gröna i ansiktet. Jag (peppar,peppar) klarade mig, men sov ganska dåligt. Kanske berodde på att man lättade från sängen och nästan flög upp i taket. Var bättre än grönan nästan.

PÅ lördag morgon förväntas vi komma till St Marten. Gästerna anländer på måndag och sedan blir det full rulle i 20 dagar.

Nu skall jag krypa till kojs....litterally

over and out

2 kommentarer:

  1. Julia, 30 är den bästa ålders - jag lovar!!
    Och ska man fira den ska man fira den med stil och kan det bli bättre än att fira den till sjöss:)
    GRATTIS i förskott från fru bruhn

    SvaraRadera
  2. Hahah Tack fru Bruhn :-)
    Ja, jag tror nog att det kommer bli ett bra år!
    Kram

    SvaraRadera