Joolz diving

Joolz diving
Diving in Thailand

fredag 18 mars 2011

Mamma...



Så mycket som jag älskar mitt liv utomlands.....saknar jag också mycker mina vänner och familj.... Speciellt min Mamma.

Den bästa kvinnan som går i ett par skor. Mamma är den vackraste, den bästa och den mest underbaraste kvinnan ni kan tänka er. Jämt när jag kommer hem så har vi så mysigt. Mamma brukar ta semester och så leker vi semester helt enkelt. Vi lagar mat och dricker vin, bakar, fikar och går runt och kikar på Kungshamns "stora" shopping utbud. Det är alltid helt fantastiskt och jag längtar så till nästa gång.

Mamma är ockås min personliga sekreterar, min pa och min psykolog. Hon sköter all kontakt med sveriges regering och Hon gör ett alldeles utmärkt jobb, jag nog får se över nästa års bonus. Hmmmm....

Detta gör att jag känner mig lite oroad över kommande mammaroll....Blir barna aldrig självgående? Får man dras med ungarna hela livet? Hahahaha Mamma är så mycket mer än att bara krysta eller hur....Haha Gösta Petter....får se nr jag blir redo att byta liv och livsstil!

Iallafall så mamma.....Jag Älskar Dig och Tack För Allt Du Gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar